Kvällen då Michael dog...

Sitter tidigt på morgonen och ser på Z-tv hyllning till the king of pop. Som många av er vet så har den senaste veckan varigt en jävla berg och dalbana i mtit liv och det blev så dåligt att Björn fick komma till undersättning. Jag har verkligen världens bästa pojkvän som jag typ ska spendera mitt liv att tacka. Jag antar att det är många som tycker jag är bortskämd inklusive jag själv. Jag avskyr att Björn behövde koma hit trots att de här var ett per underbara dagar så käms jag verkligen att han var tvungen att komma hit. Jag hoppas verkligen att det kommer en tid då jag kan ge tillbaka de fina han har gett mig,

Men nu är de dags att bli självständig och trots att det är svårt så kommer jag att klara de. Den här sommarenkommer att bli skoj med underbara vänner, familj och sol.

Alla säger att sommaren är underbar med de senaste sju åren har sommarna varigt tråkiga. Det kan ju bero på att alla jag umgås med i vanliga fall bor långt bort plus att jag tycker att livet är mycket mer spännande under hösten och våren. då har man mer att kämpa för. på sommaren stannar liksom allting av. Sommaren då jag slutade nianvar den bästa sommaren i mitt liv när jag och Marlene typ bodde hos Ulfsdotter och umgicks med de enda vettiga människor i Öjersjö. Efter den sommaren har de aldrig blivit lika bra. Och jag ser framemot en sommar som är rolig och vet ni vad? de kanske blir den här. Tänkte störa alla mina människor och försöka göra min syster stolt...


Kommentarer
Postat av: marlene

vad menar med å försöka göra mig stolt? jag e alltid stolt över dig, d vet du väl? :)puss å kram

2009-07-04 @ 16:59:08
Postat av: Jenny

den sommaren var den bästa! :) kraaam

2009-07-16 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0