Ja så är de...

Efter de där corny medelandet så tror jag nog att alla fattar att jag är deppig och tröstar mig med Shrek låtar samt Edison Lighthouse. Det som skulle hända har hänt... My babe has left town för ett bättre ställe... Och jag förtjänar att deppa i 12 timmar och man kan ju inte deppa ensam så till min hjälp har jag underbara Sofie. Vi deppar från olika håll men de hjälper...

Så vad händer i sommar förutom problem att få ett ligg? Jag ska tillbaka till mitt underbara Bokenäs och servera Volvos överklass. Annars ska jag till Arvika utan Emil och Anna men med Tuva och Ash... Ska typ störa mina bästa tjejpolare: Marie, Sofie. Beatrice och Evelina hela sommaren... och kommer säkert driva min lillasyster till vansinne. De e en slags tradiotion...


Kommentarer
Postat av: Sofie

finns alltid här för dig dannie <3<3 saknar dig massor, men snart snaart ses vii ! love /S

2009-06-13 @ 02:09:02
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: D

Tack älskling... right back at you

2009-06-13 @ 12:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0