Gutten hueten alle ruetten

hej...
pratade precis med Marie (Charlotte) i tele. hon har verkligen resan från helvete med att ta sig från Borås till uddevalla. själv mår jag faktiskt ganska bra. fast jag misstänker att jag har fått Charlottes feber på G. Men så får man inte tänka. Jag ska snart låna Jenny o Linneas kanot och tillsammans med brosan och morsan dra iväg till den finare delen av Öjersjö. Känns underbart. älskar verkligen att paddla. Lite sjuk hobby men alla kan inte ha fötter som fetisch...

kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Björn

Åh härligt å paddla... skulle gärna göra det med dig nån gång. puss

2009-06-30 @ 16:39:58
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

2009-06-30 @ 17:44:58
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Dannie

jag kan paddla vilken dag som helst så de är jag gärna på...

och jag hoppas att du och får en trevlig sommarkväll...

2009-07-01 @ 00:27:21
URL: http://danniedudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0