Grönsakbuljon

Hem från födelsedagsmiddagen. Det känns som om jag tittade tillbaka i ett kapitel i boken om mitt liv. Det var väldigt roligt att träffa alla gamla godingar men hur framstod jag på den tiden egentligen? Hela tiden jag skulle göra saker var de: nej sitt du där och se söt ut istället. Det var även vid ett tillfälle någon sa: Vi gillar dig inte för din inteligent utanför din skönhet (på skoj alltså) Jag tror nog faktiskt att man skulle ha kunnat sortera mig i facket: alternativ-bimbo på den tiden. Men de var ändå skit roligt, vi spelade rollspel och åt tacos.

Fixade med min mobil idag. Och jag ber om ursäkt på förhand om de tar tid att få sms tillbaka. måste nämligen lära upp den här från grunden. Ork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0