Det var inte menningen att kvinnorna skulle diska glasen

Vaknade typ vid elva tiden av något som liknade ett pistol-skott. Vilket det var tydligen också, ett leksaks pistolskott.. Welcome to Hässleholmen liksom... Är på jävligt glatt humör tills jag såg bombnedlsaget vi kallar våran lägenhet. Anledningen till att B och jag inte skaffar barn är nog för att vi skulle tappa bort dem i denna sjuka röran. Har faktiskt stått och diskat ganska länge.

Och jag insåg en väldigt hemsk sak: Jag har glömt att be min lurviga vän diska glasen. jag kan verkligen inte diska glas vilket suger. Allt annat klarar jag hur enkelt som helst men glasen är min förbannelse.

Nu ska jag slänga lite skräp och sedan ska jag sticka till min barndomskompis Linnea i Landvetter och fira hennes födelsedag. sedan börjar två härliga veckor på daglägret. Det ska bli sketta skoj...

And in this crazy life and thrue this crazy times its you its you. You made me sing you're my everything..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0