Vilken härlig dag

var lite nere förut tidigare idag men så läste underbar Evelina "Samantha" min blogg och ringde till mig och tog hand om mig resten av kvällen. vi stack till valentino och hade det underbart. Tack snälla gumman.

Jag har kommit på att min sambo tycker att mina åsikter inte spelar någon stor roll närde ställs på andra sidan. lite som molkom. Vilket sårar massor. jag önska att jag hade större pondus och att jag var värd mer i visas ögon men jag kommer aldrig bli så stor som vissa andra pundare.

Väldigt skönt att komma ifrån molkom och hitta alla dessa underbara människor som lyssnar på ens åsikter och tar ens känslor på allvar. det gör mig faktiskt väldigt glad och lättad faktiskt. Det känns som om de kommer gå bra.

Pratade med de två äldsta swedlund syskonen precis i telefon förut. Imorgon ska jag till uddevalla och röja. Ska träffa de bästa som molkom har att erbjuda: TUVA plus att miene klienie swester kommer och så får jag träffa hanna. Så det blir jätte skoj.

Kram på er bäjbisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0