tröttis söttis

kom hem efter en helg fylld med raggare, skratt och fylla samt lite oönskade flashing. Tror att jag sov 10 hela timmar när jag kom till partille. Jätte spännande.  Sitter och lyssnar  på mina gamla favoriter PetShop Boys som har världens lugnaste effekt. Försöker planera veckan. Ska försöka dra på bio med Marie och Niclas i veckan. kanske även marlene och evelina följer med. Annars ska jag leka barnvakt till brosan och följa med till Liseberg, jävligt skoj blir det alltid när jag och Hampen är där. Jag ska också försöka hinna träffa Märtha och Anna. Det är synd att man inte träffas så ofta men jag ska verkligen försöka nu när jag har tid.

Det är snart dags att tänka ut nästa steg i lägenhetsgrejset. Jag önskade att B kunde vara här och hjälpa mig med det men samtidigt så ska han ju på en av sina livs största äventyr och det är faktiskt någonting som jag verkligen inte vill stå i vägen för. Men jag har tur för att Sex and the city-gänget har lovat mig att hjälpa mig. Det låter kanske sjukt men det är någonting vi har börjat med. låt mig presentera castingen:

Carrie            -  Sofie (Bloggarnas drottning som alltid har bra råd att komma med)
Charlotte      -  Marie (Pryd men genom snäll människa)
Samantha    - Evelina (Säger alltid vad hon tycker. Samt skäl man inte få skriva på internet. Hihi)
Miranda        -  Danielle (Rött hår, förnuftes röst och att jag ska flytta till trollhättan men jag tror faktist att den största skälet till att jag blev castad som henne var hur Björn ser ut) 
Anthony       - Niclas (Jag vet inte vem detta är, Anthony alltså)


Kommentarer
Postat av: sofie aka carrie

du är underbar miranda, och jag saknar er alla så sjulkt mkt !! men på söndag kommer jag :D

LOVE



ps. haha antonhy, bästa bröllopsplaneraren- shoppingassistenten -och killspanaren ;)

2009-07-07 @ 08:56:06
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Dannie

Du har la rätt... hihi Niclas är den bästa assistenten vi har...

2009-07-07 @ 14:49:07
URL: http://danniedudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0