Spricka i tanden

usch va ont de gör. och på torsdag ska jag låta någon som heter mattias rota i käften på mig. Så otäkt. Sen så bär veckan av, av rena farten. Jag ska gå på liseberg med hampus. ello kommer till borås och ska sova över sen ska jag till Beatrice och fira hennes födelsedag med en mysig middag i Dannike. Sen så kommer eva på lördag som sen fyller år på måndag som vi ska fira med lite grillning och på tal om födelsedagar fyller Sofie år på tisdag och då är det Reage fest med tjejerna samt en landvetterbo med motsats kön... sen får vi vila i en dag sedan bär de av till Varberg där vi med Malin plus the girls ska festa med wings n Wheels i tre dagar... Good dam vad livet kan vara rörigt... sen vet jag inte vad jag ska göra i tre veckor...  fast Niclas är ju ledig nästan hela vecka 30 och då får vi faktiskt se till att ta hand om honom. så de så

En gammal bild som jag bjuder på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0