Misygt och mysigt

Jag har haft jätte mysiga senaste dagar. Varigt ute på västkusten och festat på Fjordfestivalen med lilsyrran. Sen fick jag vara på Bokenäs ett litet tag och det kändes faktiskt inte så farligt. jag kan nog faktiskt tänka mig att återvända nästa år, Idag var jmed ag med Anna och det är nog en vän jag alltid kommer ha med mig resten av livet. Hon räddade mig under gymnasietiden och trots att vi är så enormt olika kommer vi alltid att komunicera på vårt speciella sätt. Det känns skönt..

Sen var jag på bio med alla mina syskon förutom Linnea och såg på Harry Potter som jag verkligen älskade. Bästa filmen hittils. Sen ha ´r jag varigt i Öjersjö och gått vid Kåsjön i mörkret och lyssnat på marlenes I-pod. Mys dagar med andra ord. och imorgon ska jag åka o skriva på kontraktet. Älskar er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0