lätttmjölk, mellanmjölk och fetmjölk..

Hej hopp,
passar på att skriva lite medan E och Marie ligger typ halvdöda framför Tv:n. Dessa senaste dagarna har varigt jätte speciella och har tagit på kraften som bara den. Iförgår så var jag hemma hos beatrice och hade supermysig tjejkväll. Gjorde slut på tre flaskor vin och tjötade som bara den. Och jag fick användning av mina gamla kunskaper inom smink (Om becca läser detta så tror jag hon skrattar ihjäll sig :p) vi höll på med hår och smink mycket.

När han är här så är den så fast men när han inte är här så är den bluuöbb...

Igår så hade vi tjejkväll hos E och spel kväll. Vet inte vad skiten hette som vi drack men vi han både bli: fnittriga, deprimerade, glada och dansa den filipinska analdansen samt en omgång av yatzy och sanning o konka. Vi är helt sjuka i huvudet. Kvällen slutade med att jag o frugan gick hem till mig och sov.

Jag är inte ensam men utan Björn

Dagen efter tog städhäxan en sovmorgon medan vi städade allting precis i tid innan Jenny kom och vet ni vad? Vi var så duktiga.Det blev skit fint. Och det tyckte Jenny också så jag fick mina pengar och blev en lägenhet mindre.

Man behöver inte vara ihop för att man har legat med varandra. Vem gör sånt nuförtiden?
Jag gör de... men jag är la en utdöende ras


Nu sitter både underbara E och underbara Frugan i soffan hos E och är typ döda. det är menningen att vi ska gå o handla snygga kläder på rean men vi får ser hur det går... Tacka guddina för att jag har så underbara vänner

Ni får inte umgås med killar.... Ni blir tråkiga och trötta

Kommentarer
Postat av: frugan =)

du måste ju förklara vårt mjölksystem älskling så att andra oxå kan ha användning för den =) löv ya tack för att du finns i mitt liv =)

2009-07-31 @ 23:39:36
Postat av: Dannie

Tack älskling detsamma... vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig idag

2009-08-01 @ 00:54:46
URL: http://danniedudd.blogg.se/
Postat av: e

=) bästa du

2009-08-01 @ 16:04:11
Postat av: Dannie

Puss på dig, E

2009-08-01 @ 17:57:25
URL: http://danniedudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0