Kärleken den kärleken

Satt och pratade i telefon med Carrie förut. hon har hittat sin drömprins och allt är så underbart. jag blir så glad av att höra allt. grattis grattis. Önska jag hade min knöl hemma. Tänker på när vi först blev ihop, tro de eller ej men Björn övertygade (jag vet att de ordet inte stavas så) mig att bli ihop med han. jag var faktiskt emot det först hihi. glad att jag sa ja i den där lilla molkoms bastun. fatta vad jag hade missat om jag hade gått på min magkänsla. Fan va jag saknar honom. ska bli så roligt höra om allt wierdo han, emil o pierre (det stavas säkert inte så hellre men jag har ett läkarintyg)  har varigt med om. Till de nu förälskade vill jag bara säga: NJUT! 

Nu ska jag bara hitta partners till Marie (fast de e lite på g), Evelina och Niclas. Fast Niclas och Marie ska ju gifta sig enligt Åke. Annars har vi ju alltid den där Cropiern som Johan har lagt en död/runka förbannelse på... jaja de är mycket tankar som rör sig i huvudet...



För typ 1 och 1/2 år sen


Kommentarer
Postat av: sofie aka carrie

jag är glad miranda! och glad för din skull, att du har en suuuuperbra man :D saknar dig älskling <3



btw, åke? han på den filipinska festen ? :P hahahahahah

2009-07-11 @ 21:34:04
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0