JAG BEHÖVER EN MAN...

...som kan diska mina glas. Kan verkligen inte diska glas och efter vad jag har hört så är det inte så många kvinnor som kan det. I alla fall inte i min umgeängekrets. Idag har jag i alla fall varigt någolunda duktig. har slängt skräp och varigt hos E och lä'mnat över både bilder och kamera. Sen skulle jag till Bibban för att lämna en alldeles försenad bok. Hade de vart i GBG så hade jag fått hosta upp 500 men eftersom Borås är så gullig så blev det bara 20 spänn. vågar inte tänka vad hemska STHLM skulle begärt. sen fick jag för mig att jag visste någonting så jag började gå från centrum genom alelundsparken till Trandared. Det var ju jävligt dumt och 2 1/2 timma senare var jag framme.

Men frugan var så söt. Trots att jag sprang runt och bara störde sa hon ingenting. Sen åt vi vit pasta med falukorv och massa blod. Hon är så söt. Av hela Borås eliten är det hon vet mest av vad jag vill höra. Medans E, sofie och Niclas prisar Björn till höjden är de frugan som gör mig glad genom att säga nedsättande grejer (trots att jag vet att de e hon som älskar honom mest) men ibland behöver man höra att ens bättre hälft inte är ett helgon (trots att Vilhelmina skulle intyga tvärtom) 

Om man inte vet att man är en prostituerad  medan man utför prostituion så är det inte prostituerande efteråt heller...
- Tjejerna som har koll på läget. 



(PS: Jag hoppas att alla vet att jag älskar Sankte Ohlström jätte mycket)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! "ååå björn som är så duktig" Nej imorrn ska jag snacka skit om honom looovar=)

2009-07-17 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0