Hej jag heter Danielle

Jag känner verkligen att jag inte har koll på någonting känns det som nuförtiden. jag tror att jag tog på mig för mycket när jag sa till björn att jag kunde ta hand om lägenheterna. Känner att jag inte kommer klara av det. Egentligen skulle jag varigt i Uddevalla idag med frugan. men jag vaknade för sent och sedan kändes det fel att tvinga någon av grabbarna att vara nykter så de kan köra mig från Kampenhof. Jag känner mig så att jag börja tacka nej mer och mer till mina vänner för att jag känner mig så slutkörd. Jag hoppas verkligen att alla förstår att jag älskar er alla jätte mycket men jag kommer behöva ta de lite lugnare frammåt i tiden. Förlåt att jag är så vimsig. Älskar er jätte mycket och snälla tjata på mig 





Kommentarer
Postat av: sofie aka carrie

älskade dannie! ta inte på dig för mkt..du måste ta det lugnt.. jag älskar dig <3

2009-07-22 @ 17:32:28
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack älskade gumman. Jag försöker varva ner. Men de är så mycket att göra.

ÄLSKAR DIG MED. mEN VI SES IMORGON

2009-07-22 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0