Godermorgon

Idag blev jag väkt av min prins klockan åtta på morgonen. Hampus hade inte sovigt så bra och hade dessutom inte hittat sina tabletter.Så vi satte oss och såg på film i hans rum och myste. Fin start på en fin dag.

Idag ska jag ta bussen till Trollywood och skriva på kontraktet till min första helt egna lägenhet. Känns jätte spännande. Sen ska jag börja tänka ut design ideer som jag ska visa Björn och förhoppningsvis går han med på hälften :p

Det här kommer bli ett annorlunda år. Inte för att förra året var annorlunda. Börja med någonting helt annat som jag aldrig trodde jag skulle syssla med och lämna skådespelriet och hela teatern världen kändes som ett stort steg från mig själv men jag tycker att jag har fyllt upp det tomrummet nu med jätte härliga färgstärka personligheter till underbara vänner. Plus att det känns som om jag gör någonting som gör att jag kommer tjäna samhället.

Jag vet att jag säger det väldigt ofta men jag är så jäkla stolt över att B har kommit in på utbildningen och trots att jätte många (alla jag har träffat) har tvivlat på det här med att vi ska flytta till trollhättan och att jag ska pendla så har jag en jätte bra känsla om det. Så länge man vill så kan man verkligen göra allt. Bara man kämpar...

Älskar varenda en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0