Glad men ändå ledsen

Jag ska åka iväg till Ljungskile idag och bli körd till västerås av en privatchauförr som Micke har fixat :p Hihi nej riktigt
så glammigt är det inte men en tjej kan l drömma? Vi ska faktiskt bara åt samma håll. Jag ska åka till Västerås och ta hand om Marie. jag tycker det ska bli jätte roligt men det är sorgligt med tanke på att jag missar Arvika och Tuva och Eva. Jag kommer få göra upp de här big time...

How to look good naked.... Såg de programmet nyss. snacka om en energi och självförtroende kick. Älskar älskar älskar de programmet. Önskar att de kommer till sverige för då vill jag absolut vara med. Jag trivs verkligen inte att vara naken (egentligen)

Kärlek på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0