förändringar...

för ett år sedan hade jag helt andra prioteringar. För ett år sen var jag på Bokenäs och jobbade som den mest värdelösa servitrisen någonsin och hade typ bara telefon bråk med Björn att se framemot på kvällarna.

Nu känns mitt liv mer levande och jag känner mig mer älskad. och allvarligt så tror jag att det beror på att jag släppt
teatern på en seriöss nivå och börjat säga mer vad jag tycker än att anpassa mig till: regisörrer, kollegor och knarkare (ni vet vilka ni är om ni inte gör de är de nog dags att skruva ner på pillren)

jag vill verkligen kasta underbara kyssar till mina kompisar som trots att vi har bara känt varandra i typ ett halv år har vi kommit varandra så enormt nära och jag får så fin kärlek från dem att det är de som gör att jag skimrar.

tack tjejer


Kommentarer
Postat av: carrie

we love you <3

2009-07-01 @ 19:34:51
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0