En Muskelusk kommer farande...

Hahaha. Fan va vi löljade oss igår jag o E. Det känns väldigt bra. Om jag någonsin får en hund ska han hetta Muskelusk eller Sniff. ,min väldigt rike och generöse partner får bestämma. hahaha.

Nu ska jag sticka till Bohuslän och träffa mysiga människor. Fick reda på ett tag sen att min sambo inte läser min blogg eftersom....? Jag vet inte,
A. Han har inte tid
B. Han saknar mig inte så mycket
C. Han läser hellre någon Kissemiss.blogg.någonting.

Det är nog bara och vråka och välja bland svaren. Känns skönt för självförtroendet va?

Kommentarer
Postat av: B

ja kissemisses blogg är Underskattad:P

puss älskling

2009-07-29 @ 09:42:35
Postat av: Dannie

och du är elak liten mupp :p

2009-07-29 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0