Dagen som var obetydlig...

Heregudherregudherregud.....

Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Jag har varigt så jävla bakfull att jag inte ens har kunnat lämna lägenheten. Igår fyllde Sofie år och eftersom vi är så himla smarta (jag, marie, evelina och niclas) så skulle vi göra en överasskningsfest. Det är fan mitt mål i livet att göra överasskningsfest. Gjort några mindre och försökte en gång at göra en för Björn men den blev inte lyckad.

Men våran plan var så här att bjuda in Mange (Sofies pojkvän), Micheal, två av sofies gamla kompisar samt människor från högskolan. Fan va lyckat det blev. Hon blev verkligen grundlurad. har aldrig sett någon så lycklig människa som när hon hittade Mange i sängen. Fan va värdt det var. Tyvärr hade jag en uppgifft och det var att ta hand om Sofie innan det var dags att ta henne till överaskningsfesten. detta innebar att dricka med sofie och Sofie kan hålla sin sprit bättre än mig. så när det var dags för överasskningen så var jag redan pangad. Men allt blev som det skulle och snälla snälla Dannies Micke (Fins tre Micke: Maries Micke, Dannies Micke och Chaffis Micke) ordnade en raggarbil som jag och Evelina fick åka hem till Hässleholmen med. så jätte fint.

Idag har jag varigt bakfull, noterat att jag glömde mobilen hemma hos frugan, vi har ingen mat i lägenheten samt att lägenheten ser ut som skit occh jag orkar verkligen inte städa. Men det är morgondagens beskymmer har jag bestämt. Något som har varigt skoj däremot är att jag har pratat med Manne (OBS inte Mange) min gamla tonårkärlek om typ allt och det känns ganska skoj att reda upp allt och ta reda på vad som hände med den där grabben. 

En annan person som har hållt mig upptagen är Gordon Ramesey... Tjackad i mig gamla avsnitt... Jätte skoj.. 

Jag filmade igår kväll och om de två saker jag har lärt mig om att filma så är det:
1. Håll käften när du filmer... Det låter inte bra när kameramannen pratar
2. Drick inte och prata medans du filmar... Det låter verkligen inte bra när en full kameraman pratar...




Kommentarer
Postat av: Sofie

UNDERBAR KVÄLL älskling!!! <3

du mååste skicka filmen från maries lägenhet ;)



saknar er redam massooorr <33

2009-07-16 @ 14:08:54
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0