Värsta natten... ÄCKELVARNING

Jag har varigt jätte orolig hela natten. Till min stora förvånning har jag kastat upp vatten, vilket är väldigt konstigt eftersom jag brukar göra det efter jag har spytt upp maten. Men de kom ingen "mat" utan bara vatten... Skulle egentligen vara i skolan idag men B tyckte det var en bra ide att jag stannade hemma o jag var så jävla utmattad att jag inte kunde säga nej. Det är en sak som är skönt med att förflyttas till HV, slippa gå upp varje morgon fyra timmar innan alla andra gör det. Fast allt annat är ett helvete. Hela deras sajt är jätte svår att förstå. Gud jag mår dåligt hela tiden över alla tankarna om flytten...

För att få er på bättre humör har jag sammanställt en roligt tradition som min kille o en av mina bästisar har:


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag och björn, inget slår oss ;)

2009-12-04 @ 16:22:24
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0