Tjo Tjim zabam....

Vet ni vad jag ska göra på lördag? Jag ska på intervju till ett kollektiv i Borås. Kollektivet Gökboet. Det heter så för att de har ett gökur.... eller? jag hoppas verkligen att jag gör ett bra intryck jag är så duktig på att säga fel saker när jag är nervös. det känns lite som ett inträdesprov. Tydligen så gillade dem mitt mail och jag blev utsållad som en av de få som får komma på intervju. YEAY!

Det kommer säkert gå åt helvete... eller nej positiva tankar... Jag kom ju in på Fässberg och Molkom (väldigt svårt)
shit pomfrite...

Här är lite bilder på snygga människor i 3D för att muntra upp er alla och inte smittas av min nervositet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0