Snabba puckar....

Vi vaknade med ett ryck idag. tydligen hade vi båda försovigt oss så Björn drog en lång rad av norrländska svårord och sprang iväg. Men jag är glad, jag har ännu inte missat min tvätttid. Vilket har hänt de senaste tre gånger pga: försovning, shopping och sjukhus.  Men idag vaknas rena trosor. YES...

Jag letade efter ett väldigt speciellt foto igår bland mina saker men var tvungen att gå till FB för att hitta det. Troligtvis så kanske det är så att bilder från min kamera har laddats ner på Sofies dator och kom aldrig till min dator så det är någonting som måste göras det med. Fram tills jul tänker jag åtminstående lägga upp en fin bild med ett bra budskap.

Detta är dagens:


Ps. Emil! Sofie är verkligen inte egosistisk. Skärpning men tack för dina fina ord. Har du fått ur Björn vad vi ska göra på nyår än? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0