Och om de finns lite stolthet kvar finns de också hopp om bättring

OK.... det jag sa imorgon hände typ inte... jag pluggade en del och jag slängde lite skräp och nu har jag diskat en hel del och lyckats göra sönder en av mina arabmumin glas which i love... Men de där med tränningen och städa hela lägenheten... stor lögn...

Björn dyker nog upp om en halvtimma. Han har varigt borta i ca två dagar nu på filminspelning så jag åkte ner till stan och hyrde den nya HP-filmen. Han missade den tyvärr på bio vilket jag inte gjorde. Jag vet att den här filmen är extremt olikt boken men fan va bra den är. Mycket bättre än de andra som är propfullt med action och löljiga hederkänslan så att man spyr. Älskar den...

jag håller på att baka bröd och ska snart göra ärtsoppa som min stackars hjälte ska få.

Imorgon kanske jag ska städa?

Kommentarer
Postat av: magda svarar:

det är en från Isadora hon använde.

http://static.cosmeticmall.com/images/products/detailed/159302.jpg <--- Den.

2009-12-02 @ 11:22:09
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0