Julkorv och Fanboys...

Vi har varigt på Liseberg och först trodde jag att det skulle bli tråkigt. Ni som är eller någonsin har varigt i ett långtids förhållande kanske känner igen er i detta. Man funkar jätte bra hemma i lägenheten och bland vänner men när man äntligen får för sig att göra något mysigt som att gå ut på resturang. Blir man jätte tyst och vet inte vad man ska säga. Sån brukar jag o B vara när vi går på resturang. Vi ser ut som om vi är på första dejten ( jag har aldrig blivigt bjuden på dejt) men så fort vi kommer hem är vi hur bekvämma och konstiga.

Så trodde jag att de skulle bli på lise men jag tror aldrig jag har haft så skoj på länge med B. Och vet ni vad? Jag vann! Först vann jag en chokladask på nr.11 och tre timmar senare vann jag en julkorv också på nr.11. Hur sweet är inte de? Har nästan aldrig vunnit nåt... Jo en gång... en jävla hängvaxt i en blå kurka när jag var tolv... min mamma fick genast överta den.


När vi kom hem har vi suttigt och tittat på Fanboys... fy fan va mysig den är. Jag kan inte så mycket om star wars men den var helt underbar ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0