jag har ett hemligt ord...

Snackade förut med en kille jag var super kär i när jag typ var fjorton år. tydligen hade jag dumpat honom med något i stil med att jag hade sagt: du är nog för snygg... Vilket inte låter som mig. Hoppas jag Fy vad hemskt. 

Vi kanske ska ta en fika eller nåt i helgen. Ska bli jätte skoj. har inte setts på hur länge som helst. I alla fall när han och jag har ett hemligt ord som vi säger när vi ska säga hejdå. Eller ja hemligt och hemligt tror jag inte att det är. nej det är det nog inte men det är väldigt svårt att föra in ordet i en annan konversation än med manne.

När vi var mindre så hade vi sett på ett Ally mc Beal avsnitt tillsammans. Där jag tror det var Cage som sa till Ally. You know I like you. Vilket hon svara: I like you too.. På den svenska textöversättningen blev det. Du vet att jag gillar dig. och svaret blev: Jag ömmar dig med.

Sen dess har vi alltid sagt i slutet av våra konversationer. Jag ömmar dig... Notera att ömmar inte står för älska utan något kompisaktigt. Det har typ varigt våran grej och jag är väldigt glad för de.
Ömmar er,
Dannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0