It's cold around me...

jag är vaken och kan absolut inte somna... Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde imorse vilket är wûnderbart. den här dagen har varigt sådär. Vi har bråkat lite och sen blivigt vänner igen och sen bestämde vi oss för att åka till Karlstad i alla fall. Ringde och ordnade med cateringen så att B och jag får mat, dock kunde de inte ordna med laktosfri mat men jag tror att det skall funka ändå...  

Så imorgon bär de av till Karlstad. Håller på att ladda upp bilder från förra festen jag var på. Enormt rolig fest med många tvister och ovärdelig kunskap. visste ni förresten att det inte går att krossa en absolut vodka flaska mott golvet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0