Host host...

Mår lite bättre idag och beter mig som en fyra åring och lyssnar på upbeatlåtar och studsar runt. Snackade med E i telefon och tydligen har hon varigt i samma situvation som jag var i julas. Hon har gått runt och varigt snäll och sött på tok för länge. Till hennes fördel faller det lite mer naturligare än det gör för mig... hihi

Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska göra på nyår. det är väldigt typiskt eftersom det är min o B´s första nyår tillsammans och jag ville verkligen göra det speciellt för honom. Först så hade jag denna stockholms hotells resan, sen skulle vi på nykter middag i E-tuna efter det var planen att åka med molkom på en nyårskryssning och till sist så skulle vi på stor fest i Karlstad och just nu känner jag mig som om jag bara skulle smitta ner om jag åkte dit. Försöker få B att åka till sin lillasyster istället för att han behöver sitta och snora med vackra mig. I värsta fall sticker jag till frugan och hånglar upp henne så att vi båda kan vara sjuka :p eller ja värsta och värsta.. det var typ en av de bästa sakerna jag gjorde i sommar när jag gifte mig med henne <3


Kommentarer
Postat av: frugan =)

De e bara å komma! Vi kommer att vara i gbg så ifall du fortfarande e i trakterna så e de bara å ringa så kommer jag ilande!



klart att jag kan sitta me dej å snuva på nyår... vi delar ju på allt =)



älskar dej <3 Puss frugan!

2009-12-31 @ 01:04:51
URL: http://marrriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0