haha...

Jag sitter vid syrrans minidator och måste skriva om allt typ fem gånger eftersom hennes dator är så tiny. Jag har hets trännat inför imorgon. Inte på mitt uppförande utan min kropp. Önska att jag kunde ha kommit på de fem månader tidigare :P

Men imorgon gäller de... Jag ser framemot det...

OCh av någon väldigt konstig anledning har Sofie övertalat mig att sticka iväg till Stockholm (Sugstaden) för att se band som jag har hört talas om. en av de banden har jag fått genomlida en högläsning av deras biografi i sommar men aldrig lyssnat på. Men va fan? livet ska man inte tacka nej till...

Så den 7 aug 2010 åker jag och Sofie till Sonisphere festivalen



Kommentarer
Postat av: sofie

det kommer bli awesome :D <3 mötley crue!!

2009-12-22 @ 22:24:36
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: ryderup

Är inte Sonisphere i Hultsfred? Eller är det ändrat i år?

2009-12-27 @ 15:25:54
Postat av: dannie

Nej det ska vara i sthlm... får man kanske chrasha hos dig om du bor kvar?

2009-12-29 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0