God morgon, Trolly

hmmm... Vaknade för typ en timma sedan och har hunnit ordna en tvätttid och en gymtid samt att jag har gått till miljösationen och slängt massor. Ser fortfarande ut som helvete här men det är skönt att få bort allt jäkla papper som älskar våran lghn. På dagens agenda står typ: Plugga och städa. Usch men båda två super nödvändgt och träna lite u gymet. Har inga pengar sen räkningarna igår plus att jag har ingen mat förutom ett stort kålhuvud i kylen och ett stort pack köttfärs i frysen. Båda inhandlade av min väldigt omtänksamma sambo. När B kommer hem kan jag tänka mig att göra Kålpudding men tills dess håller jag mig borta från de. Tycker inte så mycket om det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0