"Du är lite rörig"

....sa min handledare efter mötet på min VFU-plats. Efteråt när jag hade kommit hem grät jag jätte mycket för jag vill verkligen inte vara en sån som är rörig och vad det värsta är, är att jag försöker verkligen till hundra procent att inte vara det. Men det blir som det blir och nu har det blivigt riktigt rörigt på flera nivåer.

De flesta vet att jag kom in på HV men det är inte många som vet att om jag går denna termninen på HV kommer jag inte kunna komma tillbaka till HB någonsin. Och det är skit jobbigt eftersom jag har aldrig haft så många goa kompisar som ställer upp och är fantastiska som de jag har på HB. Varför ska det alltid vara så rörigt? Varför kan jag aldrig få vara lycklig? Vi kollade på mellanstäder igår men det fanns inget som passade. jag orkar verkligen inte mer jag gråter typ hela tiden och det värsta är att jag måste göra detta beslutet alldeles själv...




Kommentarer
Postat av: sofie

förlåt jag måste bara säga detta.. jag vet att du mår dåligt gumman av detta, vem skulle inte? jag stöttar dig till 100 vad du än väljer MEN jag vill av hela mitt hjärta att du stannar, för vi andra är inte hela utan dig :( jag vill allra helst att du ska må bra, men ah, det är så jag känner iaf :(

älskar dig, nomather what <3

2009-12-14 @ 15:40:37
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: frugan =)

Du vet väl att vi andra kommer att finnas kvar även om du bestämmer dig för att byta! Det viktigaste är att du mår bra! Jag fattar att detta är skitjobbigt men du måste följa ditt hjärta och sedan hoppas på att inte ångra dig. Men oss förlorar du aldrig!!! inte mig iallafall vi e ju trots allt gifta <3 Älskar dej! du e stark! du fixar detta!! <3

2009-12-14 @ 23:40:49
URL: http://marrriiie.blogg.se/
Postat av: ryderup

sofie - egoistisk människa.



dannie - gör det som är bäst för dig, beviosligen att inte stanna i den blomstrande metropolen Trollhättan. men varför skule man vilja leva där när jag inte bor där? Kom dit för ditt specialarbete så flyttar jag dit då också.

2009-12-15 @ 06:54:45
Postat av: frugan =)

ja me =)

2009-12-16 @ 16:35:15
URL: http://marrriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0