Come on baby, dont say mabey.... be my summer girl

Jag och B har börjat lyssna på sommarhits i bilen det högsta vi kan. Jätte skoj speciellt när vi ska skjutsa någon. Det är faktiskt så att det finns så mycket bättre snabba sommar låtar än vad de finns snabba jul/vinter låtar. När det gäller ballader och sånt så vinner självklart julen om man inte är galen i Ulf Lundén självklart.

Idag är B's sista lediga dag för veckan. Imorgon är inspelning. Så vi kanske ska åka på Jul på Liseberg idag. Han har aldrig varigt där och varje år sen vi blev ihop (kanske inte första) så har jag tjatat på att vi ska åka dit. Men vi är så lata och drygga för se ingen av oss är egentligen en ledare (jag kanske är de lite mer men han är vackrare så de jämnar ut sig) så det har aldrig blivigt av. Vi får se hur det går idag. jag kom ju på att Nord och Syd har sitt sista avsnitt idag and I must see.... OOO tönt 

För er ögon only... en bunnybild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0