Blogginlägg från sorgens stad...

Hej hopp...
Idag skulle jag egentligen åka till Partille för att vara barnvakt åt lilleborsan men när morsan fick höra att det tog så lång tid för mig att åka buss (hon trodde att B skulle skjutsa mig) sa hon att lillsyrran kan ta hand om det. Det vore skoj att passa Hampen men jag är ändå väldigt tacksam att få vara hemma och bara vila ut lite granna. Jag ska ändå dit på Tisdag och passa honom.

Jag ska fira julen i Skåne med Björns familj. Känns lite weird att inte fira med min egen men eftersom Mina morföräldrar inte kommer vara med och att det inte kommer vara hemma i Öjersjö så kommer det ändå inte kännas som den julen jag är van vid. Plus att man måste växa upp någon gång. Väldigt otäkt att träffa B's familj. Jag träffat yngsta systern ett par gånger och den äldsta typ två eller tre men tror inte att jag gjorde något bra intryck. Alltså när jag känner mig obekväm eller nervös då bara spyr jag ut dumma saker som ibland inte alls är sanna eller bara blaj. Men som sagt var det är dags att växa upp och vara snäll.

En sak till... jag och b har en slags relation till varandra där man typ säger allt till varandra och för någon som inte känner oss så bra kan det verka som vi är lite små elaka mott varandra. det fick jag höra av B's syster i sommar så jag måste byta ut mig själv och vara söt och tyst i fyra hela dagar. Jag menar jag är inte söt och tyst. Söt och tysta personer lider av aneroxi och sminkhysteri. Thats just not me... Men vad gör man inte för killen man älskar mest i världen?

Kommentarer
Postat av: frugan =)

Var bara dig själv gumman! om de inte kan se hur fantastisk du är så är det synd om dem! jag älskar dej precis som du är!

2009-12-21 @ 20:30:33
URL: http://marrriiie.blogg.se/
Postat av: ryderup

Var du söt och snäll?

2009-12-27 @ 15:23:36
Postat av: dannie

Jag var ganska snäll tror jag i alla fall. Söt är inte min grej fast jag fick en 1 1/2 åring att falla pladask för mig

2009-12-29 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0