Back to my roots...

Imorgon ska jag åka till Falken som var typ mitt andra hem från jag var tio tills jag var nitton och åkte till värmland. Jag kunde vara där typ mellan fem till åtta timmar en vecka och bara träna och umgås med vänner. Typ som min ungdomsgårds istället för de där jävla snobb stället som Kåsjön hade. Har träffat massor av människor där som har förändrat mitt liv: Tove, Hampus & Gunnar, Rickard & Sanna, Rebekka, Lil Recbecka, Siri, Jonathan, Micki och Victor. För att inte tala om hon som räddade mig när livet var fördjävligt i Storegård, min egen lilla syster: Märtha. Hade nog inte överlevt om det inte hade varigt för Pita och company.

Efter jag åkte till värmland kom jag nästan aldrig tillbaka dit. Jo en gång, tror att stället höll på att renoveras eller nåt för det såg ut som skit och allting såg så grått ut istället för de där fina färgerna som det brukade ha.

Imorgon ska jag dit och spela teater-elev för en svensk långfilm. Tror att vi ska filma i 4 dagar eller nåt. Det var lil Rebecka som ringde och frågade om jag hade tid. Fan va skoj det kommer att bli. Hur spänd som helst. det är inget major jag ska göra men att bara komma dit och hålla på med någon form av teater är fantastisk för mig.

mvh,
dannie




Märtha o Victor förra hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0