alway and forever....

Okey........ Sista svaret... så här blir det...

Efter nästan ett helt år av gråt och bråk och ångest har vi äntligen kommit fram till vad som blir bäst för oss... för mig. Och jag är väldigt glad att säga att jag kommer troligtvis inte dö de närmaste två åren. Man vet aldrig.

Jag och B kommer att gå isär nästa halvår. Jag tänker skit i HV och fortsätta på underbara HB som har givit mig mitt självförtroende tillbaka och min glädje.



  • vt 10 Bo i borås i egen lägenhet eller förhoppningsvis kollektiv
  • ht 10 Göra min specilasering termin i Trollhättan eller utomlands
  • vt 11 Flytta till Borås tillsammans med B och läsa HB fram tills jag är klar med min eximination


Så svaret är att jag kommer stanna med mina underbara vänner, min familj som jag älskar och jag verkligen inte kan ersätta med fjollor från trollhättan. I love you


ps. jag körde danskskalle med Björns punknitband... det gjorde jätte ont. DS.
PS:PS: Sofie Landen har designat detta inläggs titel... jag skulle aldrig skriva något så fånigt DS:DS.

Kommentarer
Postat av: syster

LOOOVE it, och LOOOOVE YOU

2009-12-14 @ 23:49:55
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: frugan =)

Lyllo oss!! kommer att bli såååå härligt att ha dej tillbaka hos oss pigg och glad igen!



Har verkligen saknat dej under de här halvåret och jag tycker att du har varit jätte stark!



man du kommer tyvärr att vara tvungen att vara minst lika stark när du kommer att brottas med att sakna Björn men jag tror faktiskt att detta var det bästa beslutet ni kunde ta ändå!

2009-12-16 @ 16:33:45
URL: http://marrriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0