Grattis på födelsedagen, bästa killen någonsin


Det var menat som ett skämt, vårat förhållande. Att vi skulle ha det mysigt och sen sticka åt var sitt håll. Han upp och jag väster ut. Men någoting gick jävligt fel... och som alla vet så fick vi precis vårt femte lägenhet. Blev en etta i trollhättan med utsikt över.... en sandlåda.

Det var inte det jag skulle skriva, i alla fall... Grattis min underbara, sexiga, tystlåtne, norrlänske, debattsugna (dock inte grälsugna för de är någonting man aldrig gör i norrland APERENTLY), potatisnäsis, välhängda, söta, starka, lite morgontrött, logiska, cyniska, vackra pojkvän...
 
som råkar vara den bästa killen i världen.... Grattis min (och det är första gången som jag säger de och det är sant)
GUBBE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0