tags för nya tag

Sitter uppe för tidigt en lördags morgon. Jag befinner mig i Partille, vi var på fest igår i Olofshöjd för att fira Anna Bs födelsedag. Jätte skoj och det blev senare än vad jag trodde. Mycket folk som man inte hade träffat på flera år. Det var super mysigt. Nu har mitt virus i halsen kommit tillbaka och det gör det svårt att svälja. Jag har också bestämt mig för att bli smal. Jag har ju alltid sagt att innan jag ska skaffa barn så ska jag skaffa mig en pang kropp och fota den så jag har typ bildbevis på att jag oxå har varigt snygg en gång. Inte för att jag går i skaffa barn tankar mer tvärtom. Men nu väger jag typ lika mycket som jag vägde när jag startade Molkom. och jag såg hemsk ut då trots att jag inte visste de så det är nog typ så jag ser ut nu. På nåt sätt ska de gå och nu ska jag tillbaka i sängen och mysa med en till sjuk.

Älskar några av er,
DannieEn bild från typ hur länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0