Så de får vara helt enkelt...

If music is heavy and my coutry is well... I feel so good and i wash another day...

Ifall det hade varit så enkelt som en aftershave låt... Men tyvärr, tvätta bör man annars bli de äckligt... Idag ska vi ÄNTGLIGEN gå till Röda Kvarn och se på Vicky Christina Barcelona... Älskar Allen-filmer eftersom vad som helst kan hända. Plus att min privata filmkritiker Herr Berlin har sagt att den är: O.K.  kan man få ett bättre betyg?

Tack för helgen alla goa overollare :p

Stående: Daniel, Danielle, Andreas och Jonny
Sittande: Malin och Marie

Jag har nog aldrig hört att mitt hjärta kan prata. Aldrig har jag hört att mitt hjärta har sagt ett ord. Ändå nog föredrar jag att lyssna till den röst som  ibland kan komma från mitt hjärta i mitt bröst...

Kommentarer
Postat av: David

Tack själv även om jag nu inte är overallare :)

2009-04-07 @ 00:56:18
URL: http://dhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0