Proffisionell person

Vissa saker kan bara proffisionella personer och jag är en sådan proffsionell person. Idag skulle jag till gymet med Beatrice. Björn skulle åka till jobbet efter flera dagar virus i halsen och troligtvis huvudet. Så när jag slutade skolan så hämtade han upp mig så vi skulle få lite tid innan han åkte. Jag råkade lämna min väska i bilen när vi hade kommit hem och parkerade min smått runda men söta rumpa i soffan och såg på tv tills Björn skulle åka och kanske en halvtimma efter det. Då kom jag på att inte nog med att mina nycklar var i bilen (VÅR BIL) utan också min mobil. Tack guddinna så finns det internet så jag bad söta Anna som fyller 22 år idag om en tjänst. Hon fick skicka ett sms till Beatrice där det stod att jag hade glömt min mobil och nycklar och kunde därför inte komma på tränningen. På nåt sätt så missförstod hon det och ringde till Björn och frågade honom vad jag menade. Björn hade ingen anning om någonting... Så.... jag tror det ordnade sig till slut men som sagt var.... detta kan bara proffisionella personer göra...

Puss på hakan.Danielle



Den här blogg inlägget är tillägnade Lilla Sebastian som vill så gärna att jag ska skriva något.
PS. han är yngre än moi.


..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0