Mitt nya liv

Så var det dags igen för en ny plan. Den här gången så ska jag försöka att leva efter LCHF-livstilen som kallas för njutelselivstilen. Jag har levt denna liv stolen nu i 15 timmar och har verkligen inte njutigt. Det kan ju beror på att B och jag har kört på den spanska livstilen. PASTA! min största kärlek om vi ska vara riktigt ärlig. men nu är det slut med det. För den här gången ska jag klara av de... Surt att man inte får äta frukt och morötter som är typ min barndomskärlek och anledning till att jag fick gå från bordet medan marlene fortfarande satt och pillade med sina grönsaker.ja vi hade väldigt strikt barndom... Men nu ska mina planera fortsätta på att bli smal och älskad...

Kommentarer
Postat av: Ryderup

Du är älskad min vän. Älskad i Berlin.

2009-05-02 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0