Jag skulle inte kunna klara mig utan dig...

Jag har testat på två veckor där jag kliver upp 6:00 varje dag och åker till mitt underbara praktikplats och är där till tre. sedan åker hem och är med b i två timmer och sedan åker han till jobbet och jobbar till klockan 2 på natten. han kommer hem när jag sover och så fortsätter det. jag har försökt två nätter att vara uppe tills han kommer hem på natten men förgäves. För tröttheten har verkligen stigit en åt huvudet. Jag sysselsätter mig med saker hela tiden. Idag var jag tex på Poetry Slam och var domare samt fikade med Bedårande Beatrice som jag skickar lite värme till. Men att bara få träffa B två eller tre timmar per dygn funkar inte. Jag känner mig halv... Det kan va jobbigt med kärleken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0